Podnikatelé s dostatkem zákazníků mívají vesměs i dost slušné příjmy. A to je potom radost podnikat. Jenže co když nastane situace, v níž člověk nemá dost ani zákazníků, ani peněz od nich? To potom není podnikání výnosné a postrádá to, co v žádném případě postrádat nemá. Pokud se internetový podnikatel potýká s nedostatkem návštěvnosti na svém webu a tím pádem i s nedostatkem zákazníků a příliš nízkými příjmy, nemůže to tak nechat být. Musí zjednat nápravu, aby ho nečekal krach. Musí si přízeň veřejnosti zajistit. A nejdokonalejším způsobem, jak toho lze docílit, je reklama.
To ví každý. Jenže ne každý si plně uvědomuje skutečnost, že nejsou všechny reklamy stejně účinné. A zatímco některé přivedou dostatek zákazníků, jiné mohou přivést na podnikatelův web návštěvníky, kteří vzápětí zase odejdou, protože jim zdejší nabídka není určená, a některé dokonce nezajistí vůbec nic. Reklamy prostě vypadají http://www.kafe.cz/celebrity/vtipna-galerie-25-deti-co-vypadaji-jako-celebrity-a-jsou-fakt-k-sezrani-36462.aspx a fungují různě. A zatímco třeba někde jenom tak zveřejněná nezajímavá reklama nikoho neovlivní, PPC reklama v Hradci Králové dokáže dělat pomalu divy. Zatímco některá reklama neosloví ty, jež by oslovit měla, a tím pádem nenabízí dostatek těch, kdo budou za to inzerované utrácet, PPC reklama v Liberci zacílí přesně na ty, kdo by mohli a měli mít o to propagované zájem, a tím zajistí žádoucí efekt.
PPC reklama je prostě dokonalá. Ve výsledcích výběru internetových vyhledávačů je nepřehlédnutelná, a navíc se v jejím případě platí podle toho, kolik lidí na ni zareaguje, čímž je zaručeno, že se firma nabízející takovou reklamu postará, aby tu skutečně fungovalo vše tak, jak to fungovat má. Na výsledcích je tu závislý nejen propagovaný podnik, ale i ten, kdo ho v podobě PPC reklamy propaguje.
PPC reklama je tedy určitě ideální volbou, když je třeba vylepšit podnikatelské výsledky, které nejsou kvůli nezájmu možných zákazníků takové, jaké by měly být.