Nedá se snad ani spočítat kolik motorů je v jednom okamžiku v provozu a tím tedy vypouští do vzduchu nebezpečné zplodiny. Hlavním viníkem jsou možná auta, ale co letadla a tankery? Plus nepočítaně například lodě výletní a tak podobně. Nu, ale aby se něco kolem toho dělo a neřeklo se, přišlo několik vědců s nápadem na to, jak u několika motorů snížit tyto emise a vymysleli AdBlue. To je systém, který navazuje na motor a má zachránit náš vzduch. Aby to bylo úplně přesné, je to přímo název té kapaliny, která je použita k likvidaci emisí oxidu dusíku. Ona je tím nějak rozkládá na neškodný dusík a údajně vodní páry.

auto firmy Scania

Nuže toto zařízení je ve speciálních motorech a tam dělá neplechu. Dle tvrzení spousty řidičů jim toto zařízení brání jezdit lépe a levněji. Občas jim tento systém píše nesmyslné hlášky a někdy docela zablokuje. Proto spousta řidičů shání emulátor, nebo chce nějak použití AdBlue vyřadit z činnosti. Jenže to není jen tak. Na to musí být odborník, který tomu rozumí a který ví oč kráčí. Což v praxi znamená, že amatérské pokusy končí nezdarem a skoro pokaždé nepojízdným vozem.

přístroj k tankování

Neriskujte zbytečně abyste si nadělali více škody než užitku. Pokud skutečně potřebujete systém vyřadit, rozhodně si zajeďte do servisu, popřípadě jim zavolejte. Značka vozu není problém, takže zde mohou pomoci každému. Mercedes, Fiat nebo i Scania AdBlue emulator jsou zde k mání a odborně vyškolení technici si s vaším vozem poradí. A ty tři značky jsou vybrány jen náhodně, ne že by byly nějak speciální. Ostatně si sem můžete také zavolat, nežli se dostavíte. Jejich telefon a webovou stránku vůbec najdete pouhým kliknutím na odkaz uvedený výše. Je jinou barvou textu, abyste ho snadno našli. Takže až kliknete, budete převedeni na tento web, kde se můžete nejprve porozhlédnout a něco si přečíst. Nu a pak se objednejte.